marți, 31 mai 2011

There's too much history...


Stramosii mei au fost vanati de dinozauri si pterodactili 24 de ore din 24,7 zile pe saptamana,pana cand meteoritul luminos a facut bang!bang!poc!poc!,transformand pradatorii naturali in...amintiri(ha!ha!ha!).Ca masura de siguranta,supravietuitorii bipezi(aka baza mea genetica) s-au ascuns dupa pietre gigantice,in pesteri ori si-au tinut respiratia(inconstient rugandu-se fie confundati cu vreo feriga uriasa).Plauzibil...Alta explicatie pentru teama asta nefondata ce se acumuleaza in mine ca lava unui vulcan preistoric nu gasesc!Si nu,nu-mi place sa am atacuri de panica la micul-dejun,nu mi se pare interesant sa asociez moartea cu vidul,iar in niciun caz nu mi se pare distractiv sa-mi vad viata derulandu-se prin fata ochilor ca o parodie ieftina in care joc rolul principal!Tocmai cand credeam ca descoperisem echilibrul,mi-am detonat  bomba ancestrala a angoasei.Indiscutabil,am rani adanci in chihlimbarul sperantei.

Observatie: invadarea spatiului meu vital conduce la formarea unei reactii chimice/sociale neplacute.Zona circulara de 1m ce orbiteaza in jurul propriei persoane (atat fizic,cat si pshihologic) trebuie sa ramana fara exceptie neperturbata.In caz contrar,printre efectele secundare ale interferentei se numara senzatia de sufocare,tensiune ridicata si intinderea corzii principale a nervilor la capacitate maxima.Pentru sanatatea dumneavoastra (si a mea),evitati sa ma calcati "pe bataturi".A voastra,Adri-psihopata-ana.

Mi s-a ascutit subit simtul vietii.

Niciun comentariu: