vineri, 14 octombrie 2011

Blood and songs

 

Unicitatea e perla care se gaseste in cele mai tulburi mari,perfectiunea se naste din cel mai instabil haos.
Unele dureri trebuie pretuite.
Nimic nu se compara cu soarele de vineri dupa-amiaza.
Sunt atat de dependenta de cafea si muzica,sunt atat de usor de multumit!
Uneori,visele trec in realitate,chiar daca pentru cateva minute-atunci,trezirea la prezent devine un mesia.
Am un cocon de flacari si nu-l dau nici pe Rai,nici pe Iad.
Ipoteza:"O sa fie mai bine maine!"-Concluzie:mereu e "maine". Nu exista intrebare.
Chiar daca dintre buze-mi ies fluturi,nu-s decat molii ce cauta o lumina salvatoare.
 Nu mai e iarba,au disparut norii,abia daca mai rasare soarele peste oras.
Cana galbena a trecut testul timpului.
Nici nu mai stiu cum arata cerul,dar mi-am invatat pe de rost nuantele pantofilor.
Mi-e frica si ma mint,ma mint ca o sa-mi infrunt balaurii.
Se scurge calendarul ca vinul...

Niciun comentariu: