vineri, 7 octombrie 2011

Everything is Castiel and nothing hurts!

 

Intre o noapte invadata de cosmaruri din cele mai variate,o ambuscada la intrarea (din spate a) liceului ( avand ca scop eradicarea elevilor rebeli care isi permit-in nesimtirea lor incomensurabila-sa nu aiba guler la camasa,dragi tovarasi!) si materii abia sustinute de celulele gliale (n-avem neuroni,nu stim,ce-i aia?),cica mai fac si eu ce-mi place.Bine,sa nu fiu ipocrita,in general fac ce-mi place/convine.Dar,in ultima vreme,chiar nu mai au vreun efect notabil asupra mea notiunile de "viitor","studiu" sau "energie". Don't blame me,I'm still looking for a fuck to give...
In fine!Cum toata vara am zacut intr-o letargie nemaipomenita,ce-a facut Adriana la inceputul lui septembrie?Ce?Ce?!S-a apucat de "Supernatural".Pfff,cat aveam de recuperat,vreo...6 ani?6 sezoane?Challenge accepted!Mi-am aranjat programul in functie de pozitia Lunii pe cer si de teme,astfel incat am ajuns sa ma delectez cu 3-6 episoade pe zi.Nu mai zic de weekenduri!Mancare,cafea si net-atat.Nimic mai mult,nimic mai putin.Cu profunda mandrie anunt ca acum sunt la zi cu toata nebunia asta fantastica,deci pot sa sufar in tandem cu tot fandom-ul.
Pe cine iubesc eu cel mai mult?Pai...Desi intreg serialul e absolut genial-o combinatie prea reusita intre drama,comedie si lectii de viata-preferatul meu este (si va ramane!) Castiel.Adica...That trenchcoat!
Ma supara faptul ca sezonul 7 nu prea promite sa-mi arate destul de des persoana lui,dar nu ma panichez...deocamdata.Totusi....Ugh,I'm in a glass case of emotion!
Daca vreti sa-mi intrati in gratii,incepeti fiecare fraza in felul urmator:"Hey,stii faza aia din Supernatural in care...".Daca nu sunteti in tema,evitati-ma pentru urmatorii 2-3 ani.Sa nu ziceti ca nu v-am avertizat!
Deci,da. I'm hooked.Big time.But I wouldn't have it any other way!
Oh,Castiel...

Niciun comentariu: