sâmbătă, 29 octombrie 2011

Crashing down


Sunt o racheta fara combustibil.
Sunt rana deschisa a cerului innorat.
Sunt nervoasa,nedreptatita,posedata de demoni sarati.
Sunt un copil speriat intr-un trup strain.
Sunt muta,desi cuvintele clocotesc in mine mai incandescent decat lava oricarui vulcan.
Sunt pierduta intr-o apa fara izvor,fara mare,fara ocean.
Sunt obosita.
Sunt  macinata de ganduri nerostite si amintiri evanescente.
Sunt prizoniera voluntara a imaginarului.
Sunt vrajita de un parfum picant al toamnei.
Sunt pregatita sa pierd tot ce n-am construit pana acum.
Sunt neinteresanta.
Sunt speriata de toate sentimentele mele schizofrenice.
Sunt incolacita intr-un pat visiniu si cald.
Sunt egoista si imi place.
Sunt atrasa de un univers care nu-mi apartine.
Sunt o frunza,o rochie ponosita,trecutul prafuit al zilei de ieri.
Sunt neincrezatoare.
Sunt indragostita de degetele mintii mele.
Sunt in pragul capitularii.
Sunt legata spiritual de un sange antic.
Sunt insignifianta.

Niciun comentariu: