duminică, 9 octombrie 2011

Isadore!

 

Ia-ma de mana!Spune-mi ca totul o sa fie bine!Minte-ma cat poti tu de frumos!Am nevoie de artificial sa-mi filtreze respiratia apasata...
Ma sperie duminica!Parca sta sub semnul unei eclipse totale si permanente.Meschina pana la Lucifer,iscoada!Ma amageste cu nectar negru si caldura de cocon,ca mai apoi sa ma arunce intr-un abis al indoielii.E pustiu si crud aici,in mine...As vrea sa inceteze vocile meschine,halucinatiile,amintirea cu alura de buba supuranda.Ma inec in ceai,in culcusul umed...
Mi-e greu sa-mi justific tragedia indescriptibila,stiind ca in fiecare zi calc pe oameni ce-au fost si astazi nu mai sunt.Dar haul asta metafizic ce mi-a fisurat credinta si vointa pare a nu se lasa decat daca castiga.Ce?El stie!Am ajuns o carcasa a ce-as fi putut sa fiu si nu mai sunt...
Numai de-as putea sa exorcizez spiritul strain care ma domina!Sa iasa indoiala nedreptatita si spaima!Destinul...
Urasc duminica si ranjetul ei de Cheshire Cat.

Niciun comentariu: