marți, 4 octombrie 2011

Soulquake

 

Ne-am baricadat amandoua in aceasta nava cicatrizata pe gamba malului de est.Un frig umed ne ciocane in oase,dar il ignoram.Ne este bine.Au incetat vocile,s-au inchis privirile...
Perfect nu e nici Dumnezeu,cum balena de lemn nu-i tocmai Arca lui Noe.Nu conteaza!Rupem scanduri din noi,le proptim in rani,izgonim prin ritualuri pagane uraganul.Contopite intr-un foc spiritual,asa ne gaseste Luna cea muscata de mituri...
Se simt valurile cum zgarie cu ghereale-n scoici,de parca trupul lor nelinistit e-o infinita picatura a torturii.Ne incolacim in noi,marunte,speriate.Trebuie sa plangem,zeii cu solzi ne-o cer insistent,insa nu putem.Dimpotriva,ni se contorsioneaza maxilarele intr-un ras isteric.Stim adevarul.Lasam absurdul sa ne inunde intre coaste.Buzele sunt vinete si degetele de la picioare bleumarin.Cat extaz!Cata amortire!
Freamata intunericul in zare.Cineva leagana pe genunchii ascutiti Apocalipsa.Am pictat cu maree rosii un tablou al prezentului pe catarg.Ne-am trait nebunia ca pe un drog binecuvantat.Sa scufundam caminul?Nu.Trecutul nu poate fi ucis.Mai bine il renovam.Amandoua.EU si eu...

Niciun comentariu: