sâmbătă, 8 octombrie 2011

If you ever come back...


Buna dimineata,vant!Cam suparat astazi,nu-i asa?Ma duc sa pun ibricul pe foc,apoi poti sa-mi povestesti tot ce te apasa pe sufletul imaterial.Flacara antica,metal patat,apa.Gata!
E frig,foarte frig.Stiu...Si pe mine ma dor toate frunzele astea uitate pe strazi,pielea lor ba palida,ba stacojie,ba de mahon.Un adevarat cameleon al melancoliei.Gusta putina cafea,e delicioasa!Vie.Of,asa e...Tu nu esti,nu simti,doar imprumuti trairi.Fie!Ma innegresc in sentimente doar eu...
*
Te-am simtit mai devreme!Mi-ai dansat in par,printre degete,peste gandurile mucegaite...Ma dusesem sa caut noul.Oricine are nevoie de cateva chimicale la un moment dat,nu?Eh...Nu-i nimic supranatural la mine,doar incerc sa ma transform constant in "fata cea noua".Iar am uitat ibricul pe foc!Fir-ar!Revin!Gata.Am aschii de gheata in sange,asa mi se pare!Sa vedem cata vara torida e in cafeaua asta...Vantule,tu crezi ca are totul vreun rost?Sau pur si simplu plutim in deriva,asteptand ca cineva sa ne salveze?Vreau un inger...
*
Ploua in intuneric,ploua cu intuneric.Nimic realizat,nimic de regretat.Miroase a conuri verzi arse,caldura innabusita si voci familiare."If you ever come back"-"Oh,death"-"Isadore".Visez la ce viseaza si altii.Vant,vant,nu-mi mai simt degetele de la picioare!Ce?Tei?Da!Ma duc sa iau ibricul de pe foc...

Niciun comentariu: