sâmbătă, 1 octombrie 2011

Feathers on stones


frunzele sunt inca-n vita-
aur intinat de soare-
iar rasina impleteste melancolica
vise-n scoarta roditoare.

o mana transparenta ziua,
noaptea-gheara otravitoare-
ce umbra isi cauta lumina
cand lupii trec peste hotare?

incolacita pe sub crengi,amortita,
clipa isi blesteama soarta-
cum s-a nascut nedefinita,
cum o sa moara intrezarind gheata...

the less I care,the less I hurt

Un comentariu:

Anonymous spunea...

ETICHETĂ: PACT CU DIAVOLUL
Bună, prieteni.
V-am contactat în urma cercetărilor dvs. pe forumul meu.
Am făcut Pactul acum câteva luni datorită Templului Spiritual. 
După ce mi-am primit recompensa, care este estimată la 10 milioane 500 de mii de dolari, am plecat să cumpăr o casă în Miami, unde locuiesc în prezent.
Mănânc ce vreau.
Beau ce vreau. 
Călătoresc oriunde vreau.
Datorită banilor mei investesc în companiile mele care funcționează minunat. 
Acum sunt multimilionar cotat la bursă.
Iată contactul prestigiosului templu care m-a ajutat: espiritualtemplo@gmail.com