luni, 28 noiembrie 2011

Again


Nu sunt buna de nimic...Daca as putea sa-mi decojesc pielea de pe carne si oase,acesta ar fi primul lucru pe care l-as face.Apoi,mi-as inchide ochii in creier si creierul intr-o fata de perna calda.In final,mi-as abandona sistemul pe termen nelimitat,lasandu-l sa hiberneze dupa pofta celulelor ce nu mai apuca sa se regenereze.Dar abia disting cerul de tarana...


Am fost bufnita pentru o noapte.Stiu fiecare caine din cartier,cat a latrat,de unde a latrat,cum a latrat in arcuitele ore ale intunericului.O stare mai presus de terifiant,tensionata pana la lacrimi-da,ii face cinste descrierea!Ce urasc cel mai mult decat lipsa acuta de odihna sunt capcanele senzoriale ce captureaza orele destinate repausului.Mai bine ma nasteam bufnita...


Parca am inghitit cenusa cuiva iubit.Mi se scalda limba intr-un desert dezgustator,stomacul se rasuceste spasmodic,iar cutia toracica cocheteaza cu perspectiva unei ironice implozii.Ma simt terminata.Ma simt intinata.Ma simt jecmanita de pretioase sentimente.Craterele irisului s-au umplut de prea multa istorie,pierzandu-si culoarea.Sa-mi scrie cineva memoriile pe un servetel!

"gonna take off all my skin..."

Niciun comentariu: