joi, 24 noiembrie 2011

Heart-shaped song


Sunt indragostita de cafea!Mierea mea scaldata-n carbuni este singurul indulcitor care mai ispiteste simturile-in rest,pamant in gura,pamant in maini...Vraja acestei meduze cu tentacule ingropate in aromati taciuni depaseste puterile oricarei potiuni.Sa vreau sa evadez din mrejele ei si n-as putea!N-as vrea...


Sunt indragostita de carti!Traiesc prin ele,mor prin ele.Sentimentele ce ma imbraca intr-un cocon de ireal si parfum de timp nu au definitie in niciun dictionar-si nici nu le trebuie!In mod ironic,sunt Dumnezeu si sclav pe aceeasi pagina ingalbenita sau inspumata.Ii invidiez si ii sacralizez pe cei care ma fac sa uit de mine.


Sunt indragostita de muzica!Am spus-o de un miliard de ori si o sa o mai spun de inca un miliard:pentru mine,viata fara sunet echivaleaza cu nonsensul.Fiecare clipa se transpune intr-un melanj de melodii nascocite numai de bataile inimii.Este primul lucru care-mi rasuna in cap dimineata,este ultimul lucru care-mi sigileaza rugaciunile noptii.Universul meu se sprijina pe piloni din portative.

Niciun comentariu: