marți, 1 noiembrie 2011

November pain

 

Draga soare,
          Te vreau langa mine in fiecare dimineata,in fiecare dupa-amiaza,in fiecare noapte.Nu te mai ascunde dupa frunzele ruginite si vino in pat!Mi s-au cernit asternuturile de frig...

Draga trup,
          Te distrug,stiu...Valurile s-au inrait,exoscheletul tau se marunteste cu fiecare pumn involburat,te dor toate si toate dor.Dar nu regret ca-mi folosesc vasul cu parame incurcate fie pe lumina,fie in umbra!Capitanul trebuie sa dispara la carma imperiului sau efemer.
 
Draga somn,
          A sosit momentul sa ne despartim.Fara regrete,fara lamentari.Doar amintiri irecuperabile...

Draga necunoscutule,
          Este chiar extrem de trist ca m-as confesa tie pana la ultimul petic gol de istorie personala.Asta inseamna ca n-as avea curajul s-o fac tinand palmele unui prieten.Instinctul de autoconservare se dovedeste a fi bipolar in ultima vreme...

Draga muzica,
          Mi-ai salvat viata si sufletul de mult prea multe ori.Multumesc!Ma sperie si ma incanta puterea pe care o ai asupra mea!Sunt un lichid dezordonat-tu esti amfora mantuitoare.Am pe timpane si aur,si aghiasma.

Draga durere de cap,
          Sincer,mi-e mila de tine!Te hranesti cu suferinta altora,ba chiar te mandresti cu menghina invizibila pe care o pui la tamplele tuturor momentelor cicatrizate.Ma lepad de tine nu prin pastile,ci toropita cafea.Ha!Ha!Ha...

Draga inima,
          Mai vrei?Mai simti?Mai poti?Mai traiesti?Mai gandesti?Mai inseamna ceva trecutul?Mai constientizezi prezentul?Mai vrei sa-ti intalnesti viitorul?Inima,mai bati?!

Niciun comentariu: