vineri, 18 noiembrie 2011

The picture of Life's decay


"Nu se mai termina!Atata efort-pentru ce?Sa-mi demonstrez la infinit ca n-are rost?!Zambim sa mascam angoasa si radem isteric in speranta ca va fi innabusita disperarea.Fals,fals,fals...Cand efortul se disipeaza,realitatea gliseaza in peisaj:ai adunat in oase toata oboseala ancestrala,iar prezentul te trage inapoi spre trecut.Ma termina."

"Gresesc,dar nu ma pot abtine.Imi cunosc situatia si o accept cu fruntea plecata,insa ceva din mine tipa in rastimpuri:'Fa-o!Fa-o pentru tine!Fa-o fara regrete!'.Cat de mult platim pentru o clipa de fericire efemera!Totusi,mai bine un dram de iluzie decat mahnire perpetua...Imi astept pedeapsa si ca bucatica de Rai sa se scufunde in Iad."

"Eu sunt o greseala.Am alterat destinul a doi necunoscuti si l-am planificat involuntar pe al celui de-al treilea.Ocup locul altei fiinte si asta reverbereaza in fiecare aspect al vietii mele.Din dorinta si circumstante nu poate rodi decat dezamagirea...Iata-ma aici,murind cate putin,platind pentru incapatanarea de a ma agata de uter.Eu nu trebuia sa ma nasc."

Niciun comentariu: