miercuri, 23 noiembrie 2011

Paper life

 

M-am nascut pe hartie si am sa sfarsesc copac.
Acesta mi-e destinul,mi-e clar ca
mucegaiul fara tarc
de pe perete...
Brusc,devin un macelar stangaci
de fraze,ciopartind cu maini
tremurande
ample razvratiri de literari vraci-
oare asta si-au dorit sa ajunga
geniile,autopsii cu acte parafate?
Ce pacat...Ce pacat ca tot ce pot
sa fac
este sa rasucesc virgula in rana!
Nu conteaza!Carnea foii zace moarta,
insa sensul...doar sensul mai
pompeaza in eter
neagra viata!
Indiferent de tehnica mea
vulgara,
cei care au urechi sa vada
vor simti jertfa!
M-am nascut din copac
si voi sfarsi pe hartie.
Aceasta mi-e soarta si nu
o poti schimba nici macar tu,
nemuritoare glorie!
Nici macar tu...

23.11.2011
Vreau sa-mi cer in mod public iertare scriitorilor/poetilor/autorilor pe care i-am masacrat in patetice comentarii de 2-3 pagini.Daca timpul va binevoi sa-mi arunce un os din gloria sa,sper sa nu ajung pe masa de disectie a unui indolent elev de liceu.Iertare,parinti,iertare!

Niciun comentariu: