duminică, 8 august 2010

Actori,declaratii,adevaruri,chestii...

Imi simt pielea de actrita instalandu-se din ce in ce mai mult in cadrul natural al existentei pe care ma incapatanez (se pare) s-o dedic exclusiv planului diabolic din capul meu.Adica,nu e asa?Suntem actori!Fie ca vrem,fie ca nu.Avem atatea roluri ca ma mir(inca ma mai mir!) cum de nu ne uitam replicile sau incurcam scenele...Eu,de exemplu(devin cam narcisista,acum imi sare-n ochi...),sunt om,fata,fiica,sora,prietena,vecina,colega,pieton,cumparatoare,trecatoare prin viata,"inamica"(imi suna tare bizar),persoana pe care o suni cand nu mai stii ce sa faci si ai nevoie de o solutie,un sfat,ceva,orice acolo,nebuna,visatoare,eleva,bitchy bitch,scriitoare,poeta,neinteleasa artista(cu un mare accent pe "neinteleasa"),viitoare mama(la timpul potrivit),bunica,strabunica,moarta...Vedeti voi,rolurile mele vin de la sine,nu alerg dupa ele,le las sa se plieze secundelor asa cum,din cand in cand,mi se face dor a mai "construi" un avion de hartie:natural,mecanica fluida,fizica sentimentala.Desigur,eu nu sunt desavarsita si chiar evit sa ajung la acest stadiu unde stagnarea mi se pare singura solutie viabila (nu stiu daca s-a materializat vreun cuvant mai presus de "perfect"),asa ca mai dau cu bata-n balta:imi uit scenariile,ma cert cu ceilalti actori,ajung sa-i consolez pe altii,plang in afara programului,ma consum excesiv sau,dimpotriva,ma las absorbita de gaura neagra a trandaviei.Sa-mi fie cu iertare!Si daca nu-mi este,imi pasa?Chiar imi pasa?Nu stiu.Poate azi da,maine nu,ieri ...Hmmm...Cu ce ma mandresc?In fiecare rol mi-am daruit inima.De fiecare data.Chiar daca asta inseamna sa am si un milion de inimi,pe toate vi le daruiesc extaziata.Pentru ca o inima care bate doar in pieptul meu se prafuieste.In pieptul vostru,al TUTUROR,ea creste.Si iubeste!Va iubeste!Fir-ati ai naibii,chiar va iubeste!Ptiu!<3

Draga baiatule,
mi-ai aratat ceea ce stiam deja.You suck!Mare noroc ai avut,moaca ta a evitat intentionat pumnul meu.Si bine a facut!Ingamfarea nu naste decat ciuperci verzulii pe creierii mei batatoriti si,crede-ma,ai sustinut o plantatie substantiala!Scuteste-ma!Nu,serios.Inceteaza sa mai respiri aerul meu.Ma sufoca.

Draga fata,
esti buna.Nu metafizic si blabla-uri de genul.Neah.Esti buna.Si mersi!Mersi ca m-ai facut sa inteleg...multe.De fapt,mereu o faci,doar ca-s prea proasta si geloasa sa inteleg.Asta sunt,asta primesti!Spiritul tau salbatic e contagios,ma jur...

Dragi oameni,
sunteti nebuni.Va iubesc.Maxim.

'I think I was once
I think we were

Your milk is my wine
My silk is your shine'
Jim Morrison,Wilderness

Niciun comentariu: