marți, 17 august 2010

Anna Molly,Anna Molly...


'-You never fit in,do you?
-No,I don't.
...
-But do you wanna fit in?!
-HELL,no!'

Asa e...Niciodata nu ma simt la locul potrivit,omul potrivit,zambetul potrivit,pumnul potrivit...Mereu e o pata se aseaza peste panza imaculata si umbreste viitorul picturii.Mereu o mana imi frange obrajii,urechile,cuvintele nerostogolite din cufarul buzelor si le zdrobeste-n mijlocul gandului necopt.Mereu mi se umplu plamanii cu un vant nedefinit de stari si sentimente confuze,alungand aerul,puterea,ratiunea.Mereu...Gresesc.Sau poate fac ce e bine pentru mine.Dar pare gresit.Nu stiu...Eu il numesc 'emotional blackout',dar acum e mult mai mult de atat...Mi-e scarba de oameni,chiar si de cei pentru care mi-as da viata fara sa pun la indoiala nimic,ma refugiez in lucruri si fiinte care stiu ca n-au cum sa ma raneasca,evit sa mai vorbesc despre mine,incepe sa-mi fie frica,refuz sa mai port vreo conversatie profunda cu sufletul si mintea mea,plang,si plang,si plang...E bizar.Totusi,e un fragment din viata mea nescrisa de care vreau sa profit:sa-l subliniez pana la epuizare,sa-l analizez pana la granita nebuniei,sa-l invat pe de rost ca sa-l uit din nou!Pana la urma,asta ma face sa continui:miscarea,fluiditatea,violenta emotiilor,vanataile constiintei,cicatricile ochilor,,toate...Aud cum imi curge sangele prin labirintul dezlegat al venelor.Simt gustul sarat al declestarii.Aud gargurul suprimat al melancoliei.Simt imaginea prezentului solitar mulandu-se pe talpile mele goale.Aud,simt...Oau!
Inca procesez ura,si urasc,si ma urasc pentru asta.
Inima se agata de un trecut ce n-a fost sa fie.O sfidez.Ii tai ghearele si-o las sa cada-n gol.Impactul trebuie sa o trezeasca,trebuie,trebuie...
YOU could stay or YOU could walk away.YOU choose...

Listen to:Incubus-Anna Molly

Niciun comentariu: