sâmbătă, 21 august 2010

Ah,boys...


La gradinita aveam o prietena.Nici buna,nici rea.Prietena.Si ne jucam noi frumusel cu niste chestiute decolorate in larma specifica unui grup de copilasi enervanti si galagiosi.5 zile pe saptamana programul era aproape tras la indigo,cu mici zgarieturi distinctive aleatorii.Pana in ziua fatidica.Exact.A existat o zi fatidica.Presupusa prietena s-a indragostit subit de o para din plastic galben si scobit si a incercat (scorpia mica!) sa o strecoare in ghiozdanelul de mancare sa o duca acasa.Sa o sustraga.SA O FURE!Nu chestia asta ma deranja,d-aia nu mai puteam eu.Nu.Problema capatase proportii cataclismice.Problema in sine era ca si EU ma indragostisem subit de para din plastic galben si scobit si voiam si eu sa o sustrag subtil,numai ca profitoarea putea sa se tarasca mai repede ca mine.Si-am plans.Si-am urlat.Si-am avut o criza de nervi.Si mi-a iesit!Am primit si eu o chestie identica(am aflat mai tarziu ca aveau chiar un depozit consistent de pere din plastic galben si scobit,fusesera numeroase antecedente ale "incidentului" nostru).M-au lasat chiar sa o iau acasa.Dupa 2 zile era printr-un colt de camera amintit doar de tencuiala.

Facand o trecere deloc logica,m-a marcat evenimentul.Serios.Si intr-o privinta in care chiar nu mai aveam nevoie de dureri de cap,dat fiind ca vine la pachet cu o sursa nelimitata de acestea:BOYS.Exaaact!Problema se prezinta in "halul" urmator:
K('x' sau 'y' won't do) e in grupul tau de prieteni,e ok,dar simti ca intre el si tine ar putea sa existe cel mult o frumoasa si durabila prietenie.E genul de tip care iti permite sa flirtezi fara sa-ti faci probleme ca peste 2 ore foreaza dupa amigdalele pe care (nu) le mai ai.Il placi,dar nu il "placi,placi".Intervine intriga.K-ua(adica o "ea") apare in peisaj,il imbrobodeste,il seduce,pac!,il are.Te ia cu calduri.Brusc,iti place de el de cand te stii,cine mama ma-sii e fufa,las ca-l castigi tu inapoi si ii demonstrezi tu ei ca s-a bagat intr-o oala sub presiune.Te gasesti mai mult in preajma respectivului,mai cocheta,parfumul tau se goleste simtitor cu fiecare zi ce trece&so on.Ba nici macar nu trebuie sa fie cuplat cu tipa.O simpla impresie de apropiere e de ajuns sa nasca o scanteie cu alura de incendiu intr-o padure ruseasca.
Alta posibilitate:tipul sa fie cel dupa care balesti de o saptamana,o luna,de cand ai vazut lumina zilei.Foarte nasoala situatie.Se lasa cu par smuls si lacrimi.(ale tale,asta daca n-ai tupeul sa infrunti concurenta;eu,cu mana pe inima,n-am avut,nu am si nici nu stiu cat de repede o am).
O prietena !Prietena cea mai buna!Pfai...Dur,dur.Aici chiar ustura.Intepaturi,mici viclenii,back-stabbing,you name it!'All is fair in love and in war!'.Unfortunately,true.
Ideea e ca totul se rezuma la competitie.Fructul,interzis sau nu,devine mult mai gustos in mana altuia,pe buzele lui,in gura lui.Ca fata,personal,simt ca devine un bun moment sa-ti exersezi farmecele si puterea de a atrage pe cineva de sex opus.Faptul in sine ca cineva a dorit inaintea ta te asigura oarecum de o calitate clar viabila,deci egala efortului ce urmeaza depus.Sau nu...Dar pe moment consecintele sunt la linia orizontului si,dupa cum stim,orizontul se indeparteaza proportional pe masura ce avansezi catre el.Deviez.Absolut normal in lumea mea.

Concluzie:
Dragi baieti din viata mea,
De ce mereu cand mi se pune pata va grabiti sa o scoateti cu detergent?Unii ma ignorati complet si ireversibil,unii nu ma impresionati,altii ma speriati.Dar toti deveniti brusc mai interesanti odata ce sunteti luati/curtati/plecati.De ce?!Nu e viata mea deja destul de complicata?Chiar nu aveti mila?Am ajuns sa va vanez si in vise!Mai bine spus,am ajuns sa va prind doar acolo...Ah,screw you,boys!Ma multumesc cu visatul Momentan.

Ma duc sa caut para aia.

Niciun comentariu: