marți, 10 august 2010

Bla-ing


I did something today but can't remember what.So I'm saying random stuff.So random.So random...

-imi iubesc pierce-ul! <3 il ador! <3 pfoai! <3 am pierce in buza,asa,si?nu-ti convine?nasol!<3

-caldura de afara ar fi in stare sa ucida treptat pana si cea mai adaptata si inteligenta fiinta;norocul meu ca nu detin niciuna din calitatile mai sus mentionate,poate scap si eu intreaga din experienta asta

-uneori am impresia ca mintea mea e ca o herghelie;si caii mei sunt un curcubeu psihedelic...

-pentru mine, 2+2=kinky stuff

-"I kissed a girl and I liked it..." ;mdap.n-am sa mai pot canta vreodata melodia asta fara reactii adverse(zambet,ras,ocheade,the usual)

-singurul lichid acceptat de corpul meu momentan este berea

-organismul meu a inceput deja sa intre in stadiul de hibernare,dorm inacceptabil de mult

-"-Bai,baiatule!Da,tu,tu!Ala cret!Sa nu te uiti,draguta,in jurul tau!Vrei sa fac tumbe?E asfaltul tare,imi rupe cocoasa!Hai,ca m-am saturat sa alerg tot eu...Te rog?Frumos?Hai,cu talent."-refulare

-vreau sa mor intr-o cada plina cu flori rosii,band cafea si fredonand The Crystal Ship-The Doors

-am uitat cine eram inainte sa incep sa ma gasesc

"I wanna exit like I entered,between some legs"
Jim Morrison

2 comentarii:

Haiawatha spunea...

deie domnul ca pana mori corpul sa primeasca si alte lichide in afara berii, nu de alta dar cafeaua in cada ar deveni un nonsens... :)

Adriana spunea...

oook :))
sa-ti fie auzita ruga :P :D
anyway,berea e "momentan",cafeaua e "mereu",asta se subintelege :)