sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Bitch,please.


Si zbaaaaaang!Deschizi pe bune ochii si-ti dai seama ce fel de oameni misuna pe langa tine.Unii se preocupa in general cu ass-kissing,ca peste 2 minute (maxim) sa te barfeasca (tu fiind inca in raza lor de actiune,auzindu-i poate prea limpede;ceva gen bancul cu Van Gogh),altii sunt prieteni de nadejde,asta tinand seama de lejeritatea cuvantului,si asa mai departe.Cel mai nasol e cand iti dai seama cat de mult se schimba acesti oameni.Sa nu fim ipocriti,nimeni nu ramane la fel pentru eternitate,dar parca moare o mica parte din speranta atunci cand realizezi ca binele pe care il stiai a devenit un rau cat se poate de real.You smile,you politely shut up and then you walk away.As simple as that.Mi-am promis acum ceva vreme ca voi incerca pe cat posibil sa ma inconjor numai cu oameni pe care ii consider aproape de sufletul meu,si n-am de gand sa renunt prea curand la aceasta fixatie.Sincer,cu riscul de a suna superficiala,ori esti cu mine,ori pe langa.Nimic mai mult,nimic mai putin.Asa...oamenii se schimba,mult,foarte mult.Timpul nu sta pe loc.Uf!

Incep serios sa ma indoiesc daca mi-am amintit intr-adevar sa-mi las sentimentele pe "ON".Cred ca nu.Altfel nu-mi explic de ce in ultima vreme totul mi se pare fara sens si fad.Am rolul principal intr-un film care nu-mi transmite nimic,absolut nimic,categoric nimic.Am adormit punandu-mi cea mai ciudata dorinta posibila,una pe care sigur am s-o regret.Totusi,am ajuns pe taramul lui Mos Ene intr-o clipita.N-o spun,poate se implineste.Norocul/Ghinionul meu!

Bitch,please.Nici nu deschide gura,nu merita efortul.

Niciun comentariu: