duminică, 2 ianuarie 2011

Oh,I wish...

Cat m-am chinuit sa nu-mi promit nimic pentru anul ce tocmai si-a facut loc prin poarta timpului!Cat m-am chinuit sa par indiferenta!Dar cat m-am chinuit!Pentru ce?Va zic eu:pentru nimic...Inceputurile au mereu tendinta sa ne insufle o oarecare doza de speranta si optimism,o adiere tacuta de putere ce se inalta din suflet si-si croieste drum spre brate,piept si limba doritoare de un discurs mai convingator si mai proaspat.Si-am zis ca n-am sa-mi promit nimic,si tot la lista am ajuns...Ce poveste repetitiva,ce cuprins cunoscut!
In anul 2011....
~am sa fiu mai slaba(obsesia mea eterna);o sa am abdomenul pe care l-am visat mereu(macar o data in viata!) si am sa fac (mai mult) sport.
~am sa ma imbrac asa cum vreau,fara sa-mi fie rusine cu gusturile mele sau uitandu-ma mereu peste umar sa vad ce comenteaza "altii" care,in fond,ba chiar si-n forma,nu conteaza.
~am sa-mi cumpar/confectionez/cersesc o mare de accesorii,"brizbrizuri",chestii vintage si frumoase,sa placa sufletului si ochiului meu.
~ am sa comunic mai mult cu cei din jur,nu doar sa vorbesc;n-am sa mai pierd timpul cu lucruri care n-au valoare si-am sa le pretuiesc pe cele care au fost,sunt acum si au sa fie.
~am sa-mi iau carnetul de conducere,o sa dau un super-mega-test la engleza si am sa-mi caut o slujba de vara.
~am sa spun mai des "Te iubesc!" celor pe care chiar ii iubesc.
~am sa incetez cu paranoia,nesimtirea si mastile inutile.
~am sa ma indragostesc din nou de mare si de tot ce-mi ofera ea involuntar.
~am sa scriu ceva serios,fie doar numai pentru ochii mei.
~am sa fiu sincera cu mine,n-am sa regret absolut nimic si-am sa realizez tot ce-mi propun,oricat de nebunesc ar parea.

Tot ce-am scris are "."-there's no turning back now!Multe prefer sa ramana sub pecetea tacerii,dar le scriu cu cerneala invizibila pe incheieturi si mi-e de ajuns.Astfel,de cate ori o sa imbratisez,o sa salut sau o sa-mi sterg lacrimile,o sa le vad din nou...Nu-mi permit sa uit,la fel cum nu-mi permit sa mai urasc.E prea dureros.

Niciun comentariu: