miercuri, 26 ianuarie 2011

Take me over,make me strong...

 

Cateodata am nevoie sa mi se spuna ca totul va fi bine,chiar daca nu ACUM,dar ca va fi bine candva.
Mi-ar placea sa stiu ca cineva se gandeste la mine inainte sa adoarma.
Daca oglinda n-ar reflecta in mintea mea ceva atat de diform (si eronat,stiu),mi-ar face ziua mai frumoasa.
Din cand in cand e bine sa ma iei in brate.
De ma vezi plangand,lasa-ma;nu pare,dar imi face bine.
Ridica-ma,spune-mi ca sunt frumoasa si pune-ma pe picioare.Literalmente.
Dorinta: curajul,increderea,vointa sa fie la fel de luminoase ziua cum sunt in puterea noptii.
"...te-as face un ghemotoc mic si te-as baga in sufletul,in trupul meu...nu stiu cum sa mai explic ce simt,nu mai am cuvinte..."
Scutura-ma,zgarie-ma,musca-ma si bate-ma,orice numai sa scap de vocile ce-mi submineaza existenta.
Apropo,dupa zid e o revolta-daca te prefaci ca nu o vezi,asta nu inseamna ca ea nu exista...
Azi sunt defecta.Maine...nu promit nimic.

Niciun comentariu: