duminică, 1 mai 2011

Brain dead,heart driven.

 

Duminica!N-am (aproximativ) nimic de facut.Vremea e acceptabila,draguta chiar.Ar trebui sa zambesc,sa topai de fericire prin casa,sa ies pe undeva si sa-mi traiesc viata.Ei bine,nu pot,nu vreau,nici nu incerc macar sa fac asa ceva!Ma dor toti dintii,parca nici fata nu mai e a mea,ci una transfigurata si posaca,oasele si muschii imi spun sa nu ma aventurez la un drum mai lung de 10 pasi in orice directie,iar viata mi-am pus-o intr-un cuier,"la prafuit".Nu stiu ce-i cu mine!Ori am ceva la cap,ori ma transform printr-un proces necunoscut omenirii,logicii si bunului simt in leguma.Acum,ar fi tare buna o pilula de entuziasm si vitalitate...
Totusi,oricat de adanc as fi "introdusa" in aceasta pseudo-depresie de sfarsit de saptamana,mi-e imposibil sa nu realizez si sa nu apreciez multitudinea lucrurilor frumoase din jurul meu,unicitatea fiecarei zile,oamenii,miracolele,existenta in sine.De exemplu,tata e cel mai de gasca om din lume:merge cu mine sa-mi cumpar pantofi,nu se supara cand il sun pe la 2 dimineata sa ma "culeaga" de la vreo petrecere si imi spune cele mai amuzante bancuri posibile.Iar mama m-a "indulcit" cu cel putin o prajitura delicioasa pe zi in ultima vreme;tot ea imi aduce mentosane,ness si imi da bani "sa ma duc la xerox,ca n-am marunt". Frate-miu imi povesteste cate-n luna si in stele despre jocurile lui video,dar nu ma supar,atata timp cat ma lasa sa stau in patul lui (mult mai moale si mai pufos decat al meu!) si sa ma uit la desene animate.N-as putea sa adun orele in care bunica mi-a povestit cu pasiune,dar si cu melancolie,despre ce a fost candva,despre oameni pe care nu am sa-i cunosc,despre vremuri care pentru mine sunt doar o pagina din cartea de istorie.Ah,si pisicutele mele!Uneori,au simtit si m-au consolat mai bine decat ar fi putut s-o faca orice om.
Chiar daca mintea refuza sa gandeasca la ora asta,ceva din mine imi spune ca o sa fie totul bine.In curand.
Chiar daca adesea uit asta,sunt intr-adevar binecuvantata peste masura intelegerii mele.
Chiar daca azi sunt cativa nori pe cer,maine va fi senin.Cu siguranta ca va fi...

Niciun comentariu: