vineri, 27 mai 2011

The moment to live,the moment to die


S-a terminat! Ne-am semnat la sfarsitul jurnalului amandoi,desi in moduri diferite.Ce greu e sa redevii din zeu muritor,ce acuta e prabusirea!Drumul de acum se bifurca,iar mintile noastre cubice nu pot prezice daca intersectia va avea vreodata un dulce moment de glorie:da,nu,nu,da...Iti multumesc pentru prezenta in piesa mea de teatru,ai fost un actor de nadejde!Nu te regret,nu te reneg...Iti doresc tot binele din lume si ochi sa vezi.Au revoir,mon jeune temoin!


A inceput!Prima zi din tot restul vietii mele a luat prima gura de aer prin primul gong al ceasului ce marca infinitul...de patru ori!N-am timp de teama sau anxietate,covorul fermecat al orelor ar putea sa-mi fuga pe nesimtite de sub picioare!Norocul meu e ca nu ma cantonez in conventia ticaiturilor,ci imbratisez razele lunii,soarelui,oamenilor.Indiferent de culoarea zambetelor,chiar daca ma prind aripile mahnirii,eu spun "Multumesc!"."Multumesc pentru sansa de a demonstra din nou ca nu e vorba de zilele adunate,ci de cele unice."


Voiam sa prind o stea,dar eu abia puteam sa ma ridic din patul sumbru al deznadejdii.

Niciun comentariu: