miercuri, 11 mai 2011

I'll be ok tomorrow!

 

Cum se face ca de ce-ar trebui sa-mi pese nu-mi mai pasa aproape deloc si de ce n-ar trebui sa-mi pese imi pasa ridicol de mult?
M-a durut ieri capul,ma doare azi capul,maine o sa ma doara capul.Ma intreb...cand o sa vina vremea sa-l doara pe cap de mine?
Ba-l vreau,ba nu-l mai vreau...De ce nu cresc odata,de ce vreau mereu alta jucarie?
De ce sa fii judecat pentru ca iubesti trandafirii?De ce sa fii judecat pentru ca iubesti spinii?De ce sa fii judecat pentru ca iubesti?
Un sarut interzis e inceputul sfarsitului sau sfarsitul inceputului?
Ce culoare are dragostea?
Cand crezi in pacatul tau cu o intensitate superioara vointei,il poti transforma oare in ceva pur?
Pe alta planeta,in alte timpuri,ne-am fi vazut noi doi cu alti ochi?
Fusta sau pantaloni,ce conteaza?Sentimentul sa fie!Si sa dureze.
Chiar si cele mai proaste zile au ceva bun in ele,nu-i asa?Certitudinea din ieri,intensitatea lui azi,speranta in maine...

Niciun comentariu: