sâmbătă, 21 mai 2011

Build a nation

 Mi-e rau!Parazitii mei traiesc lejer in compartimentele mintii,facandu-si de cap in fel si chip.Cand se plictisesc,migreaza spre stomac,omorandu-mi fluturii,rascolindu-mi moliile.Asa gazde nedorite,pline de anxietate si greata,nu-ti doresti nici macar drept alibi.Niciodata!
 Sunt singura! Nu la modul "imbratiseaza-ma,saruta-ma,marita-te acum cu mine ca altfel ma omor!",ci la modul existential.N-am pretentii nici de afectiune,nici de iubire infocata,avand in vedere ca la randu-mi oscilez adesea intre dezgust si adoratie la adresa propriei persoane.Sincer,mi-e bine asa,stiind ca orice s-ar intampla,tot la "1" se ajunge.Nu e solitudine,ci independenta spirituala.
M-am ingalbenit! Limbile usor inveninate ar scuipa un "De gelozie!" succint-da,desigur,sentimentul cu pricina imi este mult prea cunoscut-insa am placerea sa le dezamagesc.Nici n-as avea cum sa invidiez soarele,pastiluta de fard de pe birou,puii de gaina,galbenelele,tenesii din hol,lamaile din frigider sau pantofii de sub pat,obiecte si minuni ce-mi fac viata mai colorata prin farama de vara pe care o poarta in ele.Pentru mine,vara e intr-adevar galbena:cu lanuri,cu apusuri,cu pisoi toropiti de caldura.Pana si inima mi-e galbena in asteptarea deznodamantului.

2 comentarii:

29 decembrie spunea...

sfarsitul aduce coroana de flori intregii postari..
frumos!

Adriana spunea...

multumesc :)