miercuri, 21 martie 2012

Alternative reality


Rareori vorbesc despre cosmaruri in forma lor naturala.De obicei,cheia ramane criptica si isi pierde din semnificatie odata cu progresia sorelui pe cer.Dar acum este diferit...Este 6:57 si imi pun intreaga speranta in faptul ca acest sentiment se va disipa in curand si ca ma va arunca bucuros in bratele realitatii.Sincer,nu pot decat sa fiu recunoscatoare ca am supravietuit unei nopti de razboi mental.
Filtru cenusiu,explozii,teama.Teren familiar,poate chiar prea familiar,senzatia incontestabila de veridicitate,pamant rosu si infuriat.Grenade,mitraliere,metal topit.Atomi razbunatori,front in plina confruntare cu nimicul persuasiv,case ce ameninta sa devina puscarii permanente.Praf omniprezent,bucati din pereti si bucati din oameni,geamuri impodobite cu flori din carne.Macar de-ar fi fost un vis abstract...
Cum castigi lupta impotriva unui inamic a carui unica misiune este sa-ti transforme viata intr-o proiectie a Iadului?Cum sa traiesti prezentul neatins de o astfel de experienta a inconstientului?Cum te convingi ca ai avut doar un cosmar?
Stiu ca suna stupid,insa am trait,in cele cateva ore de intuneric impartasit cu noaptea,o teroare palpabila.Iar episoadele de genul acestuia ma afecteaza pe termen nelimitat,indiferent de preferintele mele.Desigur,nimeni nu-si doreste amprenta unui razboi asupra sa,fie doar si unul ipotetic.
Desi trebuie sa ma pregatesc pentru scoala si sa contribui la derularea rutinei atat de mult indragite,tot nu pot sa-mi scot din sistem gustul groazei...

Niciun comentariu: