marți, 20 martie 2012

Paper pain


Contrary to popular belief,chiar imi place sa citesc.Desi nu-mi gasesc mereu timp pentru o lectura incitanta,preferand sa ma pierd in lucruri marunte si evenimente usor infantile,miracolul unei povesti tiparite va ramane etern un rasfat de nerefuzat in compania celor cateva ore libere ale serii.
Si,din cand in cand,un astfel de exemplar in hartie si cerneala ma salveaza.Literalmente!Genul de carte care te face sa razi plangand si sa plangi razand.Cartea care te obliga sa o pui jos si sa-ti reevaluezi intreaga existenta.O carte care,odata terminata,iti transforma sufletul intr-un ghem eterogen de emotii  si il arunca din varful unui deal infinit.Da,genul de carte care iti distruge viata si te reduce la stadiul de papusa din carpe.
In mod paradoxal,acest tip de lectura reuseste mereu sa-mi aprinda beculetele spirituale.Nu numai ca imi demonstreaza cat de mult a putut un autor sa se implice in munca sa,dar imi reaminteste de propriile emotii si de limitele lor.Mai bine zis,de limitele lor inexistente.
Da,sunt acea persoana total implicata in ceea ce se desfasoara intre granitele unor coperti cu miros divin.Da,sunt acea persoana care vorbeste despre un roman cu entuziasmul unui copil de cinci ani in ziua de Craciun,indiferent daca am intors ultima pagina acum doua ore sau acum doi ani.Da,da,da!Sunt acea persoana care traieste in lumi straine de realitatea noastra limitata si are "nerusinarea" de a se mandri cu asta.
Oricum o intorc,tot la cuprins ajung.Ceea ce mi se pare logic...Cum spunea un "prieten",books are the best weapons in the world.
 Concluzia?Grab one and save the planet!

P.S. Daca vreti sa cititi o carte super-mega-ultra-giga extraordinara,incercati "The fault in our stars"-John Green.Imi pun regatul la bataie pentru ea!

Niciun comentariu: