joi, 4 aprilie 2013

Crimson dragons

In ordine descrescatoare,eu sufar de: cosmaruri macabre,cafele mult prea tari,mana dreapta care amorteste a "foarte bine" in ultima vreme.

Am nevoie cateodata de o palma virtuala peste ceafa ca sa ma detasez de grijile mele stupide si de scenariile apocaliptice construite din vid.Noroc cu tata.

Parca trebuia sa invat,nu sa-mi vina sa vomit de oboseala,emotii si Dumnezeu mai stie ce boala imaginara!

Mi-au purtat noroc "dragonii": am avut cel mai tembel zambet euforic pe fata si cea mai plapanda speranta in suflet toata ziua.Rosul ma prinde...

Draga strainule din metrou: daca as fi Lana del Rey,te-as lua sa apari intr-un videoclip de-al meu.Cu tot cu tatuajele tale geniale.Si chipul tau ametitor.De fapt,te-as lua si nu te-as mai lasa sa pleci deloc.Cu drag,fata care si-a muscat buzele pana la sange,in speranta ca o vei observa si ii vei cere numarul de telefon.

Ceai de afine,muzica,glume,nerabdarea aferenta asteptarii zilei de maine-sunt bine.Mi-e bine.Sper

Niciun comentariu: