luni, 8 aprilie 2013

Half here,half there

Era sa ma calce o masina alba azi.
Treceam pe verde si o nebuna s-a gandit ca n-a mai bagat de ceva vreme pe cineva in sperieti-poate nu i-a placut fata mea,poate aratam deja moarta,nu stiu.Ideea este ca a fost cat se poate de real si cat se poate de aproape.Am realizat totul abia cand am ajuns in camera de camin si atunci orice reactie ar fi fost de prisos.
Problema mea cu aceasta situatie este ca nu mi-a pasat.Am trecut peste faptul ca mai aveam putin si deveneam palcinta umana cu aceeasi lejeritate ce m-ar fi caracterizat daca ma loveam la degetul mic de la picior intr-un colt de mobila.
Asta spune multe despre starea mea spirituala,nu-i asa?Eu va spun ca sunt proasta si voi tot nu ma credeti...
"Acasa nu s-ar fi intamplat asa ceva"- n-am de unde sa stiu,dar e o consolare sadica.
Au trecut cateva ore si mintea deja mi s-a intors cu spatele in mine.Am obrajii in flacari si cafeaua are gust de pamant.Iar m-au ingropat in foi.Doar in foi...
S-a rupt cea de-a doua coarda.

Niciun comentariu: