luni, 1 aprilie 2013

Yellow flowers and sunny days

Daca dormi intre o perna tare si una moale,garantat o sa ai niste hibrizi de cosmaro-vise de toata frumusetea.
Nu-mi mai place cafeaua la fierbator.
Vreau sa infloreasca pomii,sa port fuste vaporoase,sa merg la tara si sa uit de lume acolo.
E vorba de infatuare si nimic mai mult.
"Eu nu vorbesc,eu scriu" nu merge cu oamenii astia si chestia in cauza ma "secatuieste" emotional maxim.
Cica merita uneori noptile nedormite si "citite".
Mi-am cumparat narcise galbene ca soarele si sunt nespus de fericita.
Putina lumina calda face minuni in orasul acesta mecanic (daca este sa ma intrebati pe mine).
Trebuie sa-mi gasesc o pasiune si sa o las sa ma consume.
Viata la camin trebuia sa fie mai palpitanta si mai faina- mi-au fost "vandute" numai minciuni.
Sunt o baba cu un chip de copil.
Maine e o zi mare si presimt ca o sa fie chiar MInunata.
Este oare atat de patetic si trist ca inca astept sa fiu salvata?Presupun ca da...
Ma dau cu parfum inainte de culcare in speranta ca macar visele imi vor fi dulci.

Niciun comentariu: