marți, 31 ianuarie 2012

January's tail


A fost o luna frumoasa.Chiar daca a inceput cu un sentiment in picaj liber,lucrurile s-au redresat pe parcurs.
A fost o luna alba.Zapada din sufletele noastre si-a croit,in sfarsit,drumul catre cer si inapoi,vuind si risipind un frig pe care nu-l stiam posibil.
A fost o luna somnoroasa.Am adormit fie cu o carte pe piept,fie plangand,uneori imaginandu-mi scenarii ce-si trag seva din universuri paralele,mereu preferand intunericul in favoarea constientului orbitor.
A fost o luna inteleapta.Am inteles ca toate au o finalitate si toti ne cunoastem sfarsitul nemijlocit.
A fost o luna grea.S-a sedimentat senzatia anxietatii si a singuratatii,partea cea mai rea fiind ca acest chirias permanent nu pare sa ma deranjeze absolut deloc.
A fost o luna a schimbarilor.Amintiri permanente si vizibile,perspective noi,oameni iertati si uitati,o limba mai potolita si resemnare lucida-cu siguranta,am trecut prin toate meticulos.
A fost luna mea.Ca si cea din urma,ca si cea de dupa.Toate lunile sunt ale mele.Imi privesc existenta zambind,actor si spectator,impacata.

feet,don't fail me now!

Niciun comentariu: