joi, 5 ianuarie 2012

MARVELous day!


Ca sa nu fiu o fiinta absolut inutila vacanta aceasta,mi-am propus un "mic" experiment: sa vizionez cate filme imi vor permite conexiunea la internet si capacitatea vizuala.M-am ghidat,in general,dupa starea sufleteasca,durata fenomenului artistic in cauza si recomandarile inghesuite pe un sticky note verzuliu.Classy,I know!
Inainte de toate,a se nota ca ma declar destul de hipster in ceea ce priveste entuziasmul prezentat in fata unui "exercitiu"  de genul exact in momentul sau de glorie publica.Mai pe romaneste,daca se face mare tam-tam in jurul lui,trece automat pe lista "de-vazut-peste-zece-ani".Ei bine,tocmai gandirea asta cu radacini psihologice evident deranja(n)te m-a adus in situatia de fata,adica la un semi-analfabetism cinematografic.
Dupa numeroase comedii care m-au facut sa reconsider fraza "what is air?" si drame planse discret pe sub paturica,mi-am croit drumul catre ramura Marvel a ecuatiei.You know,"Thor" and "Captain America" and "Hulk" and stuff."Iron Man"(1&2) trebuie revazut din motive strict legate de distributie (RDJ owns my heart forever!),mai ales ca prin martie (cred) apare "The Avengers",film asteptat la fel de cu-sufletul-la-gura ca "The Hunger Games" (if they screw up the books,I swear to God...).Sa zic si de "Spider-Man"?Ca-i la TV?Diseara!?Nu zic.Nu zic.Nuuu zic!
Revenind!Intrand temporar intr-o lume unde oamenii sunt absolut OK cu faptul ca alti oameni au puteri extraordinare,mi-am dat seama de mai multe lucruri:
In primul rand,sunt recunoscatoare ca am crescut avand macar o mica tangenta cu aceasta cultura superba a benzilor desenate si a supereroilor.
Apoi,ce copil nu si-a dorit macar o data sa fie ca Superman sau Batman (fara partea cu lipsa parintilor,desigur)?Adica,este absolut evident ca niste personaje animate au reprezentat si inca reprezinta niste modele (predominant morale) net superioare multor "personalitati" din trecut si prezent.Nu este un fapt trist,ci unul demn de incurajari.De ce?Pentru ca ofera o scuza legitima celor care vor si care pot sa transforme imposibilul in posibil.
Pana la urma,cui nu-i place sa stea doua ore hipnotizat de o poveste captivanta si de efecte speciale demne de standing ovations?Serios,chiar intreb asta!De fapt,nu raspundeti!Era retorica.Intrebarea.Oh,well...
Ma bucur ca m-am decis sa-mi explorez latura cinefila in perioada asta.Cred ca o sa ajung la rezultate MI-NU-NA-TE!Am zis ca o sa ma dedic intens aspectelor frumoase ale vietii pe viitor?Am zis?Am zis.Si-am facut!
Sper ca aveti un film "la incarcat" si ati folosit cele 10-15 minute de ragaz pentru a citi acest articol,altfel nu aveti nicio scuza!Vizionare placuta!

Niciun comentariu: