duminică, 22 ianuarie 2012

Just 19


 De ziua mea,m-am culcat tarziu,m-am trezit devreme si am plans.Am facut ce as fi facut oricum intr-o zi oarecare,insa cu senzatia ca ma electrocuteaza gentil cineva la fiecare miscare.Mi-am ascultat melodiile de suflet si pe cele care nu fac altceva decat sa-mi rascoleasca sufletul.S-au deschis norii,m-au invartit,m-au ametit,m-au rasucit,apoi s-au inchis la loc in sertarul lor divin.Am primit trandafiri salbatici,trandafiri uscati si cea mai frumoasa felicitare din univers.Mi-am ingropat fata in palmele acum mai batrane,sperand sa treaca momente ce nu-si au rostul in ceasuri atat de personale.Am inchis ochii,am privit in mine,apoi in jur,am zambit.Mi-am primit oamenii dragi nu doar in casa,ci si in suflet.Am admirat tortul cu o lumanare de "1",una de "8",plus improvizatia salvatoare si spiralata,intrebandu-ma:cand?Privirea a alunecat spre incheietura stanga,facand cumva sa se aprinda si raspunsul.Am vazut pentru prima oara "The Lion King",alaturi de fratiorul care face cele mai frumoase felicitari din univers.Am inotat in zahar si urari pe care le merit mai mult sau mai putin.Mi-am facut un bilant al anului ce tocmai si-a pus punct in coada si am ajuns la concluzia ca n-as schimba niciun minut din tot miracolul ce mi-a fost harazit.Am recuperat amintiri,scotand la iveala altele noi si parfumate.Mi-am baut paharul de bere cuvenit si mi-am sorbit gura de aer din amurg.Am pretuit rosul rubiniu din bucle si pe cel stacojiu din inima.Mi-am calmat sufletul cu farame din nirvana trecutului.Am trecut peste orgoliu,sigiland pacea cu o bomboana de ciocolata. Mi-am implinit cele 19 veri.

Niciun comentariu: