miercuri, 27 martie 2013

Brass elephant

Nu ma intrebati de ce,insa nu pot sa dorm bine atunci cand e luna plina.Poate ma transform,poate mi se trezesc piticii de pe creier,nu stiu.Stiu doar ca am avut o noapte de cosmar-literalmente.

Imi pun problema "de ce trebuie eu sa fac X lucru?" in fiecare dimineata,atunci cand astept sa mi se raceasca otrava divina,insa nu am gasit niciun raspuns valid.Pentru nicio intrebare.Ajutor.

Foi in brate.Carti in brate.Temeri in brate.Ce mi-ar placea sa fiu acum in bratele cuiva...

Macar am lanticul cu vrabiuta.Macar atat.Si elefantul.Elefantul este foarte important.Foarte.

E o diferenta mare intre infatuare,un inceput de sentimente si pasiune,iar eu habar n-am sa fac diferenta intre ele in nici macar o singura situatie.Pentru ca sunt o persoana "pateticuta".Asa cum am mai spus.In repetate randuri.Degeaba.

Nu e niciodata suficient.Nu esti niciodata suficient de bun.O stiu,dar nu o inteleg.In loc sa se extinda,Universul trece printr-o implozie in slow motion si nu mai avem loc unii de altii,nici in trup,nici in spirit.Pacat.

O sa-mi pocneasca intr-o buna zi capul si o sa stiu motivul exact.Pana atunci,scriu si tac,scriu si inghit,scriu si plang in mine.

Niciun comentariu: