joi, 14 martie 2013

Silent heart

As vrea sa ma impinga cineva inapoi in pat,sa mai dorm 5 minute si sa mai uit inca 5 minute.
As vrea sa-mi placa la fel de mult cafeaua de aici ca cea de acasa.
As vrea sa vina mai repede caldura peste noi.
As vrea sa pot iubi toti oamenii in mod egal.
As vrea sa ma pot iubi mai mult.
As vrea sa intalnesc un om minunat in metrou.
As vrea sa am mai mult curaj.
As vrea sa stiu cum ma vad altii in cel mai sincer mod cu putinta.
As vrea sa ma pot ridica de pe scaun din proprie initiativa si sa-mi iau viata odata in maini.
As vrea sa nu ma mai compar in mod constant cu altii si sa nu-mi mai masor defectele in functie de calitatile lor.
As vrea sa nu mai fiu atat de patetica uneori.
As vrea sa stiu daca el ma place.
As vrea sa nu ma mai simt atat de goala.
As vrea sa nu ma mai enervez din nimic.
As vrea sa am parte mereu de astfel de seri de joi,cu omuleti facuti din pufuleti si sticksuri,cu ceai de musetel,cu prietene vesele si povesti de facultate.
As vrea sa profit mai mult de tineretea care pare sa-mi scape printre degete.
As vrea sa-mi injectez muzica in vene si sa nu mai ies vreodata din transa aceea.
As vrea ca inima mea sa aiba o voce care sa depaseasca scrisul.

Niciun comentariu: