sâmbătă, 30 martie 2013

Soothing

Mi-am infipt degetele in perna tocita si am simtit ca apartin.Aerul avea parfum de pereti impodobiti cu tablouri si cafeaua avea rama de fildes.Am scris tot ce n-am putut sa scriu atunci cand nu stiam cine sunt si am plans.Muzica trosnea in obscuritate si in doua piersici negre fara gust.Am vorbit cu oameni ce-mi poarta sangele injumatatit,impatrit,in nici nu mai stiu cate parti si am stiut ca sunt iubita asa cum sunt cand las masca in cuier.Mi-era dor sa-mi curga soarele in par printre crapaturile visinului,printre mustatile pisicilor de pe acoperis,printre urmele sterse de avion de pe cer.Mi-a intrat frigul dupa-amiezii in oase,dar a fost un frig dulce si bun.Dulciuri si minciuni marunte-atat,doar de atat am nevoie.Am cautat un culcus din paturi de cappuccino si miorlaituri de copil mare."Doctor Who",ceai furat din Paradis,sentimentul de trecut-frumos,tare frumos si calmant.Am citit povesti de foc si m-am inecat in simfonii magice.Sa dorm?Sa dorm.Sa dorm...

Niciun comentariu: