sâmbătă, 16 martie 2013

"Love at first sight"

"M-am indragostit!M-am indragostit!O,Doamne,m-am indragostit!"Nu,nu este niciun suflet nefericit la mijloc,stati linistiti!Doar ca mi-am redescoperit iubirea nelimitata si nemarginita pentru teatrul pe care,spre marea mea rusine,l-am neglijat enorm in ultima vreme (mi-a trebuit facultate,ce sa-i faci).
Uitasem de bucuria intalnirii cu fetele,a anticiparii din spatele unui bilet rupt,a calmului boem din holul bleumarin si alb.Parca nici nu mai conteaza ce piesa se joaca,atat timp cat acest ritual aproape magic se dezvaluie la fel de neschimbat ca intotdeauna.
Poate ca uitasem eu "cum se face",insa piesa din aceasta seara m-a impresionat enorm...si asta e lucru mare! (ca sa fac oleaca de reclama,recomand "Opposites attract",in regia lui Florin Piersic Jr.).
A fost un cadru intim,rupt de realitate si timp,minunat-adica exact de ce aveam nevoie.Sa uit de lene,de eseuri,de examenele care ma chinuie cu doua luni inainte de vreme.Fie numai si pentru cateva ore,am privit in ochii artei,iar privirea ii era albastra,incandescenta,eterna.
Sunt nebuna,nu-i asa?"A fost si fatuca asta la teatru dupa 14 ani si o apuca acu' pe blog climaxu' artistic"-perfect adevarat.
Sunt beata!Beata din ceva ce nu pot sa-mi explic si nici nu vreau sa-mi explic.Am fumat o tigara culturala,iar acum vreau sa prelungesc efectul cat mai mult.
Faptul ca ma comport asa imi demonstreaza ca nu mi-am pierdut simtul extraordinarului,al lucrurilor mici,al minunilor obisnuite.
Ah,ce bine ca m-am indragostit si m-am regasit!

Niciun comentariu: