luni, 11 martie 2013

Crimson cold

mi-as tine inima intr-un borcan
de dulceata de gutui
si sufletul proptit in cui,
sub umbra unui palton colorat
cu lamai decojite,
si iubirea in ploaie,o pisica
alba haituita de caini
si salvata de nimeni.
mi-as tine ochii in palmele
facute cupa stacojie
si talpile in preajma
frigului cu dinti umezi
si sanii sub povara
unui motor antrenat de rosu fierbinte.
mi-as tine umerii sub cerul
pictat de un poet nebun
si gatul in stransoarea
unei promisiuni de sarut
si genunchii intr-o cada plina
cu violet,crini,raspunsuri.
mi-as tine buzele pe o plita
cu saritoare franjuri pe margini
si spatele arcuit sub rafala
unei neasteptate ploi de aprilie
si mainile impreunate prin patul
cu arcurile intr-o simfonie.
mi-as tine intreaga fiinta intr-o cutie,
sa uit,sa sterg,sa ma imbat
cu vid.

Niciun comentariu: