sâmbătă, 21 decembrie 2013

Late birthday

mi-a fost dor de noi,
de locul unde ne-am intalnit atatea veri,
de imbratisarea care amuteste cuvintele,
de pasul alert care ne-nfasoara cand vrem
sa cucerim noaptea

mi-a fost dor de masa din lemn,
de fumul persistent al tigarilor straine,
de vinul fiert care ne aminteste
de toate povestile pe care le-am insufletit
impreuna

mi-a fost dor de cadourile cu trecut in spate,
de secretele pe care le impartasim,
de sentimentul ca acolo exista cineva
care te cunoaste altfel
decat te vezi singur in oglinda

mi-a fost dor sa ne plangem sincer
de oamenii absurzi,
de timpul pierdut,
de intrebarile fara raspuns
pe care le traim zi de zi

mi-a fost dor de o plimbare prin parc,
de rasetele nocturne,
de clipele inghetate (literalmente) in timp
si spatiu luminat

mi-a fost dor de noi trei

Niciun comentariu: