luni, 16 decembrie 2013

"Secret Santa" operation

E un sentiment minunat ca in cadrul unei comunitati destul de substantiale sa se cristalizeze un nucleu uman de la sine,iar tu sa faci parte din el.Pe romaneste,"ii tare fain" sa-ti gasesti o "bisericuta" si sa simti ca te leaga o prietenie frumoasa de oamenii din ea.
Daca mai adaugi si elementul de "cadou surpriza",atunci chiar ca ai reteta unei amintiri "bune".Daca toate zilele de luni ar fi ca cea de astazi,ce bine ar fi!Am dat,am primit,am bucurat,m-am bucurat,ce mai vrei?
In tot frigul si nebunia care ma inconjoara,am gasit in acest gest o mica forma de evadare pentru care sunt recunoscatoare.In plus,mi s-a facut inima mai mare cand am realizat sa ne stim,ne cunoastem,dar ne si recunoastem.Nu mai mentionez faptul ca suntem toate niste nebune si ca ne comportam uneori de parca am avea cel mult 5 ani,asta e confidential.
Ideea de baza este ca mai uit de mine si de problemele care-mi orbiteaza in jurul fruntii (fie ele reale sau nu) cand facem efortul de a demonstra ca ceva merita efortul.
Mosule,ai fost un scump!Iti multumesc si promit ca-ti fac prajituri bune anul asta!

Niciun comentariu: