duminică, 28 noiembrie 2010

Life through a screen


Traiesc prin EI si ELE si alti EI,
Toti nebuni si frumosi,
Din pixeli cu parfum de perfectiune,
Conturati in silabe boeme,
Aratand a zei umanizati printr-un ecran
Bombat.

Cand rad,rad si eu;cand plang,
Ma jur ca-mi curg siruri lungi de sentimente pe obrajii rosii,
Impreunandu-se-n hohote innabusite in barba
Tremuranda.
Emotia,catapultarea inimii din piept spre alta dimensiune,
Gandul ratacitor intr-o lume simulata codat...

Ma pierd,ma izolez de ce ma face trista cu adevarat,
De trairile mele meschine ce abia astepta sa muste o bucata din
Casantul tot.
Durerea asta,cum sa-i zic,impersonala,se tine de mana cu:
"Si daca..."
"...maine mor?","...n-am sa mai merg?","...o sa-mi fie retezat al meu zbor?"

Si EI,si ELE mi-s muze confuze si difuze,
Trairi plastifiate prin prisma altor nebuni;
Si-i inchid violent,viata dispare printr-o lumina mica stacojie-
Dar totusi ramane acolo,bestia respira in ecouri prelungite
Ce se transmit prizei in 
Socuri albastrui si seci.

Daca ai putea sa stai...tu unde ti-ai dori sa pleci?

Niciun comentariu: