miercuri, 10 noiembrie 2010

Live.Love.Lie.

 
Cum definesti ceva ce n-ai trait pana acum?
Cum te impaci cu un val care te ineaca in propria persoana?
Cum traiesti fara sa innebunesti stiind ca te omori incet?

Paharul rosu s-a golit dar simturile au ramas intacte.
Nu-mi place.
Vreau transa-n care-mi mor demonii.Sau cel putin adorm.
Cada tavanul pe podea,faca-se cioburi de vise prea indraznete!
Imi privesc pantecele si e diform:
Macinat,tremurand,scarbit.
Pe coloana mi-a crescut o iedera otravita
Cu brate lungi si subtiri
Ce se-nfig pana-n adancurile capului
Si-l sucesc,si-l rasucesc,si mi-l amesteca incet...

Traieste!Iubeste!Minti!
Un singur crez,o singura pereche de ochi.
In multimea infinita mereu singura,mereu umbrita...
Sunt o carte goala si-n fiecare zi se scrie ceva-n mine;
Semnatura mea valideaza,desi multe raman ascunse.

Explodeaza un trup in mii de cantece 
Pe lespedea timpului ce va sa vina.
Note sure.Ganduri impure.Drum nesigur.
Pleaca,pleaca,aici va incepe o epidemie
De revoltator sunet!

Niciun comentariu: