marți, 30 noiembrie 2010

Cat ii invidiez!


Ii invidiez pe cei ce fac portrete din dungi si nuante!
Ei nu fac risipa de litere puerile si cuvinte inutile,
Asa cum fac...eu.
Pentru ei,un manunchi de sentimente devine o linie curba
Deschisa
Ce-mbiba intreaga creatie cu o alura
De fericire inchisa
Intr-un punct alergand necontenit.

Mana lor naste povesti muta,
Pe cand a mea trebuie sa caute prietenia
Uneori nesuferita a mii de comparatii,si imagini,
Si portrete fictionale din silabe obosite.
Eu n-am culoare ca a lor,ma lupt sa-ncheg
Peisaje
Ce n-au sa arate la fel in spatele ochilor
Tuturor.

Pensula mea de vorbe nu poate-n carti intregi s-adune
Magia pe care cea reala o fura
Cu o singura unduire amagitoare.
Jocul meu n-are gratia incatusatelor forme.
Condeiul meu liber e mai captiv decat universul dintr-un tablou.

Sufletul meu e conturat in imagini
Agatate pe perete...
Si asa ceva nu-ncape in cuvinte...

Niciun comentariu: