sâmbătă, 5 aprilie 2014

Bloody rant

(Urmeaza un "plans de mila" catastrofal si un limbaj enervant/"indecent"-proceed at own risk/convenience...)

Cum cacat sa ai partial la engleza sambata dimineata la 8 fix?Cum?!Ma simt de parca Universul ar fi pus un pariu impotriva mea si l-ar fi castigat prematur.
Oricum,cu cele cateva ore de somn la purtator si un creier mai plin de cafea decat de informatii,la ce sa te astepti?
Sa zicem ca primele exercitii au mers relativ bine-...bine,asta in functie de cum interpreteaza fiecare "relativ" si "primele",in conditiile in care au fost 12 exercitii in aproape 3 ore,adica...
Ultimele dintre ele au fost facute orbeste-nu mai puteam si gata.Nici nu stiu cum am ajuns la metrou,daramite acasa...
In fine,lasand la o parte dramatizarea mea de scolar ofuscat,ideea este ca mi se pare mult prea mult efort pentru (aproximativ) nimic.Materia respectiva nu ma atrage,oboseala din timpul saptamanii m-a ajuns din urma,"viata e greu",toate cele.
Nu ca viitorul s-ar arata mai promitator-o serie de actiuni mecanice sa ocupe toate spatiile ceasului cu rezultate incerte,ce bucurie!
Imi bag picioarele in ea de zi si ma ascund in pat,ce naiba...

Niciun comentariu: