marți, 22 aprilie 2014

"...till the end of the line"

Pentru ca eu sunt o sora perfecta si extraordinara (*cough cough*),am decis sa-i fac un cadou de Sf.Gheorghe fratelui meu (George,adica) si sa mergem impreuna la Bucuresti (pe cheltuiala mea,se intelege).
Lasand la o parte panica generala de acasa (pentru ca,asa e,nici n-am eu 21 de ani si el aproape 14,nu,nu!),a fost o zi mai faina decat ma asteptam.
Am ajuns bine,ne-am luat numai prostii (dulciuri si jucarii LEGO),am dat o fuga pana la camin (I'll contain my rage for another time concerning this),apoi ne-am plimbat prin AFI (a se citi "ratacit enervant de mult pentru ca n-am fost in stare sa ne urcam pe primele scari rulante vazute") pana sa inceapa filmul.
Normal ca ne-am dus la "Captain America: The Winter Soldier" in 3D, iar singurul mod in care pot rezuma experienta este citandu-l pe insusi fratele meu:"Am fost compromis emotional".
Ceea ce este curios totusi este ca,dupa toata ziua asta de "du-te,vino",el a mai avut energie sa se duca la antrenamentul de baschet,pe cand eu inca zac mormaind in pat,cu pisicile misunand pe langa mine si sperand sa-mi treaca senzatia de greata (daca mananc tampenii,asa-mi trebuie!).
In definitiv,a fost o experienta memorabila si deja ne-am pus amandoi bani de-o parte sa o repetam.

Niciun comentariu: