sâmbătă, 12 aprilie 2014

Sick as a dog

Un adevar extrem de enervant este faptul ca orice actiune produce o reactiune drept consecinta.
Arunci o cana de apa pe fereastra?Va ploua candva.Spui o vorba urata unui prieten?Nu-ti va mai zambi niciodata fara o urma de amaraciune in coltul gurii.Te incapatanezi sa stai in frig si umezeala nemancat?Te cearta corpul dureros.A,si probabil racesti.
Nu stiu,eu vorbesc din experienta si scriu privind cu ochii putin "in ape".Bine,putin mai mult.Fie,plang de-a binelea,dar asta e pe langa subiect.
Ideea de baza orbiteaza in jurul faptului ca viata e de-a dreptul naspa si eu sunt o proasta si...si.Nu stiu sa-mi organizez timpul,nu pot sa-mi imblanzesc trupul, nu inteleg cum sa-mi adun gandurile in actiuni coerente.
M-am "tinut" destul de bine pana acum,dar,cum am ajuns acasa,s-a dus de rapa tot castelul de carti- ma tenteaza sa continui cu "de joc",dar nu-mi place,asa ca ramane...asa.
Problema mea cea mare este ca tot vreau sa functionez,desi fibrele din mine s-au blegit de tot,iar celulele urla la nivel microscopic "Lasa-ne,lasa-ne!".
Eu vreau sa va las,voi nu vreti!Ce tine viata de ea insasi cu atata indaratnicie!
Vreau sa ma bucur ca am creat ceva acum,"pe ultima suta de metri",dar presimt ca o sa ma caiesc amarnic...

Niciun comentariu: