luni, 27 septembrie 2010

Ah,the good old days!


Ah,the good old days!Azi nu prea am cine stie ce inspiratie,asa ca va las sa va "delectati" cu ce-a iesit din capsorul meu anul trecut prin mai.Eram mai mica,mai rea,mult mai pissed off decat acum.Dar promit sa recuperez si sa-mi revin.Avand in vedere mediul in care ma desfasor,I'm bound to.THIS IS WAR!!!

"Dragi prieteni de pe hi5 si nu numai,eu,personal,nu mai rezist!!!Inteleg frate,netu' inseamna socializare,conexiune,alea,alea.Dar cum sufletu' meu sa n-ai tu pic de creativitate si sa exploatezi asa niste chestii care nu nicio tangenta cu bunul simt si bunul gust?!Prin periplul meu in acest vast ocean de"emoticoane" si defilari ale(sa-i zicem aleatoriu) "naivitatii",am avut ocazia spectaculoasa de a face cateva constatari si observatii.Iata cateva dintre acestea(de fapt,ele sunt mai mult sfaturi si lamentari ale constintei mele care se doreste a fi cat de cat impartiala,dar nu poate deloc):

1. Pozele in oglinda: nu mi-e rusine,am si eu una,dar macar e in oglinda d-aia mica in care te uiti sa vezi daca mai ai parul pe cap sau daca ti s-a scurs glossul pana sub barbie;cum grijeala ma-sii(cei care nu inteleg sa mi se adreseze personal!) sa ai tu ditamai dihania de panou solar si sa faci cu blitu' fotografii?!?!?!Cu buzele cat mai tuguiate(sac tie,Marinela Nitu,uite asa!),cu mana in sold(Marie si Marioara!),cu buricu' (sau rezerva pentru hibernare,dupa caz) cat mai evident-mamicule,Las Vegas scrie mare pe fruntea ta!Dar credeti ca numai damele se tin de giumbuslucuri?Ei,as!Testosteronul are dreptul sa se razbune:poze(tot cu telefonul,n-ai ce-i face) in bucatarie(faianta ai luat-o de la Dedeman,ai?) sau cu biblioteca pe fundal(Tolstoi si-ar da foc daca ar mai putea s-o faca!),ochelari de soare cat masca de sudor(nu te-am injurat,stai linistit!),muschiul scos ca la macelarie,plus o descriere ce contine mai mult de 10 semne ce nu au coerenta+o prescurtare(subtila,as putea sa adaug) a unei injuraturi pe post de semn de punctuatie asigura un "suting" de exceptie.

 2. Victoria's Secret a la tara Mioritei:oameni buni,lenjeria de corp trebuie sa fie ceva intim,dupa cum sugereaza si numele acestei firme!Sa stii ca nu puteam sa dorm la noapte de grija ca nu aflasem ce culoare au chiloteii tai care,apropo,nu se potrivesc deloc cu sutienul!Pe bune si fara misto ca nu!'tiar tie exuberanta si "libertatea de exprimare" ca o sa ajungem sa umblam pe strada in plase de pescuit si  saci menajeri roz si parfumati si elastici!!!Daca tu nu te respecti,macar respecta-ne pe noi aia care totusi ne uitam in sifonier inainte sa punem(sau in cazul asta,sa scoatem) 'tzoala' de pe noi.

 3. Mesaje de duh: ceva de genul "bengoasa,aratoasa,prea tare de adus acasa" sau "zdrentele ma invidiaza ca sunt mare barosana",MA ROG!Copilasul meu,domnu' Dan,scapa de alura asta de Narcis ca nu ne impresionezi!A te autocaracteriza in "halul" asta inseamna ca in DEX-ul tau nu exista cuvantul "modestie",hai macar "estetic".Sa mi se usuce planta din ghiveci daca inteleg!Sa fiu eu mai inceata la minte,dar nu ma prinsesem ca a fi CUL sta frumusel strans legat de aroganta si suflul de gangster rasuflat!Aici,in caz ca n-ati aflat inca,nu e rafuiala de gen "East Coast" versus "West Coast"-in cel mai rau caz,te vei rafui cu proasta care vrea sa-ti ia din mana cel mai nou model de pantofi cu toc de 11 mii de centimetri si imprimeu de leopard de la taraba din piata1 MAI!Dar nu plange!Sigur o sa o bati cu textele tale!Si Shakespeare s-ar rusina la auzul lor,pe bune!

4.Asta nu are nicio legatura cu hi5 si netul,dar mor acu' daca nu ma descarc:TU!da,TU!Tu ala care atunci cand trec pe langa tine si nu te bag in seama nici macar cu un atom din trupsorul meu ma intoxici cu elucubratii de tipul "PAPUSA,TE-A DURUT CAND AI CAZUT DIN CER?","AUZI FATA,CE CUR MISTO AI!' sau,preferata mea,"CE FACE FETELE?TE PLIMBI?"-ma subrasa de barbat,ba,ba scuteste-ma ca nu-mi provoci nici macar indiferenta!Si indiferenta e macar un sentiment!Chiar crezi cu intelectul tau de DROSOPHILA MELANOGASTER ca o fata care se respecta ar pune botu' la o astfel de tampenie!?!?!Daca da,atunci esti la fel de incult pe cat credeam(nu-mi permit sa te asociez cu inteligenta,fie ea si negata).Dezlipeste-ti maieul de burta si inchide difuzorul de la telefonul mobil-din toata saracia mea,fac cheta si-ti iau niste casti,dar te rog "io" nu ma mai tracasa cu esecurile tale in materie de agatat!Ce ti-am facut eu tie?Cu ce ti-am gresit?Ca ma caiesc,jur ca ma caiesc(iar eu nu jur adesea!),dar numai scapa-ma din mocirla asta a mintii tale spalate pe acorduri de dat din buric si zdranganit de aur la kil'!!!

Acest protest imi apartine in totalitate si nu are rolul de a jigni o categorie sociala specifica.Daca te simti,incerca sa ma ocolesti cand ma vezi!E mai bine pentru amandoi!"

Ceva in neregula?Cu mine?Deloc...Totusi,cam tarziu.Poate prea tarziu.Da.Chiar foarte tarziu...

Niciun comentariu: