luni, 13 septembrie 2010

Flashback of the present

Universul a devenit brusc mai mic si mai ascultator.
Soarele s-a racit,nu mai zambeste ca inainte si i-au inghetat degetele de lamaie.
Ploua cu amintiri ;sper sa nu-mi intre prea multe picaturi in ochi si sa-mi orbeasca prezentul.
Toti ne vindem intr-un fel sau altul.
Mintea mea refuza sa creada ca cineva m-ar putea iubi pentru cine sunt cu adevarat.
Am ajuns tot de unde am plecat,desi evolutia n-a dat in marsarier.
S-a dispersat in lumea larga motivul pentru care ma trezeam de dimineata.
Restul.Restul?Restul!Restul...este de prisos.
Eu ajung zilnic in 30 de secunde pe Marte.
Daca ti-as spune ca mi-ai furat mana stanga pentru ca si a ta are tot 5 degete,ai darui-o mainii mele dreptei,sa zicem,...pentru totdeauna?

Gentle persuasion,
Sweet oblivion,
Beloved condemnation,
Naughty&angry gentlemen
Who steal my petunias and my sea;
Calm storm,
Peculiar worms,
Abnormal kiss
&unreal bliss;
Carry me over to the bridge of live
and I'll give you a reason to yell:'I'm alive!'

Niciun comentariu: