marți, 28 septembrie 2010

Pentru Catalina

Iubita mea!Iarta-ma ca te-am zapacit si eu in seara asta,de parca de asta mai aveai nevoie!Dar nu puteam sa te refuz,avand in vedere ca numai planul acela magic si universal mai stie cand o sa ne mai intalnim!Studenta mea proaspat intrata la Regie...O sa sune banal,stiu,dar parca ieri te-am intalnit si am inceput sa-ti pipai cerceii,sa-ti promit ca o sa-ti fac si tie si sa-ti spun ca traiesc cu impresia ca deja te cunosc de o vesnicie!Asa era...Mi se intampla rar sa ma inteleg atat de bine cu cineva din secunda 1,dar cand se intampla e ceva de durata.Si productiv.Si nepretuit.
M-ai invatat atat de multe,chiar daca nu ti-am spus sau demonstrat.Nu stiu daca pot sa adun in manunchiuri de cuvinte parfumul acela pe care ti-l furam in par si-n inima de fiecare data cand vorbeam si zambeam amandoua,senzatia ca pot sa cuceresc lumea si inca pe deasupra.Adevarul adevarat e ca m-ai invatat sa fiu puternica,sa cred si sa sper,sa-mi aleg singura calea si sa nu las niciodata capul jos.
Cunosti pe toata lumea,inspiri pe toata lumea(mai ales pe mine),esti chipul de care ar trebui sa se bucure toti cei care te merita.
Te iubesc enorm,iti doresc tot binele din lume in continuare,la facultate,in viata si sa ramai aceeasi Catalina care a baut cu mine ceai oriental in Fiord,aceeasi Catalina care-mi lumina serile la teatru,aceeasi Catalina care nu se teme sa spuna ce simte si ce crede.Catalina mea.Iubita mea.
P.S.Am sa-ti fac atatea perechi de cercei incat va trebui sa  iei un geamantan in plus cu tine!
                Cu drag,
Adriana

Niciun comentariu: