vineri, 6 iulie 2012

Captain's log:B.A.C.-day 3

Reactie initiala:PANICA!PANICA!PANICA!
Alarma (extrem de matinala) si o recapitulare sumara a informatiei aparent anihilate de pe "disc".
Stare fizica redusa la senzatia de durere si nerabdare.
Chipuri invatate "pe de rost";caldura infernala pusa pe repeat;asteptare echivalenta cu toate poverile anterioare.
Primirea subiectelor:concentrare,ciorne,epuizarea tuturor resurselor cognitive si emotionale.
Concluzie:matematica nu mi-a fost,nu-mi este si nici nu-mi va fi vreodata o prietena buna.
Parasirea definitva a sediului torturii:pareri,presupuneri si speranta ca ultim panaceu.
Programul obisnuit:ingrijirea monstrilor blanosi,verificarea starii generale a fratelui,asigurarea unui climat standard in camin.
Eliberare prin lacrimi si lectura.
Chinul intepator al asteptarii si constientizarea unei perpetuari consistente a acestuia.
Astru neiertator si cafea fada.
Confruntare cu sine si cu lumea exterioara.
Acelasi refugiu gasit in muzica si tacere.
Film recuperat din trecut si film regasit in prezent;experiment sentimental maxim.
Cadrul impersonal al asternuturilor obosite si neprimitoare.
3/3-TERMINATA.

2 comentarii:

Iulian Florea spunea...

Continuare a comentariului de la prima zi de BAC.
Asadar, "chinul intepator al asteptarii" a fost rapus monumental cu acele note extraordinare (9,70; 10,00; 9,80). Felicitari!
Ma asteptam ca, dupa aceasta frumoasa izbanda, sa aflu in continuare un post plin de veselie, voie buna, rasete pana`n inaltul cerului, Binele si Frumosul ibratisati intr-o hora nebuna. Dar nu, Aceleeasi umbre si lupte cu Raul din launtru si din afara. Nu ma dau batut insa, si am sa bat la usa acestui blog si maine, si poimaine, si raspoimaine, pana voi gasi analiza Raului doar ca pe o amintire

Adriana spunea...

Multumesc frumos! :)
"Raul" nu dispare niciodata si nici nu-i cer asta.Cum as putea sa stiu ce e "Binele" in absenta lui?Dupa cum vad eu lucrurile,in orice miracol e o tragedie si viceversa.
Asta nu inseamna ca nu m-am bucurat cand am aflat rezultatele.
Noi sa fim sanatosi! :))