joi, 15 noiembrie 2012

Modern slave

gheare in urechi si ochi infasati in mii de valuri negre-
incepe maratonul organic,se destrama marginile
unei povesti din ore si fantasme...
roti duale se intrec in minciuni si guri mecanice-
mi se frange carnea-n palme ca o foaie
patata cu aer...
scara mi se topeste sub picioare,alerg intre trecut
si prezent cu o viteza ametitoare,ma tem
pentru urmatorul ceas inert-
ma minte limba,obrajii mi se inrosesc;
dantela nocturna curge de sub coaste,geamana
panzei aruncate peste oras:
sclavi si sclave,alergati!alergati!alergati!
metalul va absoarbe,cuvintele n-au sens,
totul e un labirint din materie si hieroglife
pe un fundal sters!
am obosit,mi-e teama,ma sting...
n-ai venit.
alergam!alergam!alergam!nu ne mai oprim
decat la sfarsit.

5 comentarii:

Tibi spunea...

Eu as fi venit :)

Adriana spunea...

Multumesc. :)

Tibi spunea...

Pentru?

Adriana spunea...

Gand.Incercare.Consolare.

Tibi spunea...

Nu ai pentru ce :)